fredag 17 maj 2013

I kategorin kändisspan...



Det finns en kategori inlägg här i bloggen som kallas kändisspan.
Jag ska erkänna att jag har legat av mig när det gäller den kategorin.
Det kan ha att göra med 24Corren-tiden.
Inte för att jag frotterade mig med mängder av kändisar men de jag nu kom i kontakt med kändes lite overkill att lägga ut smygfotade bilder på.

Men så nu i helgen som gick så kände jag att jag återfick glöden lite.
I Växjö hölls något som hette "Den flygande smålänningen" eller något liknande och kändisarna duggade tätt på hotellet.
Syster med kusiner sprang på E-type framåt småtimmarna, själv sprang jag på Robert Wåtz (från Rob n Raz) vid frukosten. Ja det är han som är smygfotad här ovanför!
Men störst av allt är nog ändå när jag nästan sprang ner Jean Banan på väg in i hissen!
Skit att inte lilla V var med just då!

För en liten stund sedan sprang jag på Jonas Gardell här hemma i Linkan och vid närmare titt i kategorin så var det visst inte första gången jag stötte på honom
Jag gissar att det inte är lönt att fota alla kändisar i helgen, det lär inte bli någon sport liksom...


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...