tisdag 23 april 2013

Min melodi...






6:20 var jag på plats på gymmet i morse. Jag och ingen mer... Ja ni ser ju själva här ovan.
När jag var klar ungefär en timme senare var det fortfarande bara jag där och ingen på ingång. Det är inget stort gym vi har på Klostergatan men alldeles lagom och framför allt när jag har det helt för mig själv som idag. Ingen annan är väl lika galen och tränar så dags. Det gillar jag. Det är inget vidare att behöva slåss om maskinerna.

Imorgon drar jag på konferens i min hemstad Karlskrona i dagarna tre. Underbart! Har inte varit där sedan i juli förra året. På tok för längesen! Och vet ni - träningskläderna är packade, de har gym på hotellet!

1 kommentar:

  1. Ja, det är skönt att träna på tider på nästan ingen annan tränar. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...