torsdag 25 april 2013

Jag älskar er!


Ja rubriken syftar till just dig kära läsare!
Oavsett om vi känner varandra i verkliga livet eller inte.
Om du läst min blogg sen dag ett eller i en dag.
Oavsett om du är här inne varje dag eller råkade gå in just idag för att du inte varit här på länge eller aldrig förr.
Det är för Dig jag skriver här.
För att jag hoppas att du gillar det jag skriver och för att det på ett eller annat sätt ger dig något, om inte annat så avkoppling.
Det ger mig massor att få skriva av mig, dokumentera en vardag i det tjugoförsta århundradet och dessutom kunna ge en eller annan stund av förhoppningsvis trevlig läsning.
Tack för att du läser det jag skriver!

5 kommentarer:

  1. Tack själv för bloggen!
    Förstår hur du känner. Det är mkt roligare när man får respons på det man skriver. Det har blivit mkt mindre av det för min del sen jag låste bloggen och jag blir alltid lika glad när läsare orkar ta sig in, läsa OCH kommentera! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Gillar att läsa din blogg, mycket!

    SvaraRadera
  3. Det är vi (jag) som ska tacka! Att följa din blogg ger mig massor!

    SvaraRadera
  4. Tack själv Cornelia! Är dålig på att ge kommentarer men läser alltid:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...