torsdag 4 april 2013

Bilder som vill bli visade...

Ibland känner jag att jag skulle vilja ha tid att skriva lååånga inlägg här. Om allt! Men i andra sekunden så känner jag att det inte finns något att skriva om. Sen tog jag en titt bland bilderna i mobilen och förutom alla de som lilla V knäpper utan min vetskap så hittade jag en hel hög bilder från de senaste veckorna som ganska väl beskriver det som händer i mitt liv när jag tycker att det inte händer nåt...

Blev haffad på stan och tillfrågad
om jag kunde tänkta mig att
provsmaka nya kex.
Svar: JA!

Hittade massor med trevliga böcker på bokrean till
riktiga vrakpriser. Nu vet jag lite mer om Drottning Victoria...


Mysdag på stan med fru och dotter.
Medan frugan testade byxor och
undrade om det var meningen att
det skulle vara fullängdsbyxor...


... så väntade jag och lilla V i sköna fåtöljer ätandes en klubba...


Strax därefter var det dags för -
FISKDAMM!


Lilla V fick en nalle som passade
bra till sovstunden i vagnen


Denhär bilden har figurerat i andra sociala medier redan...
Bad hairday i detta fall.
Något annat om den inblandade inte bara varit 2,5 år.


Åh du underbara Svinto.
Jag mår så bra när jag har fått
gå lös med den i diskhon!


Mina fina flickor!
Love you!


Mysfrukost som sig bör en fredag!


Chokladbollar in making!


Liksom solglasögsprovning...


Såhär glad blir man när påskharen varit
förbin och lagt en doktorsväska under täcket!


Och såhär sur blir man när man inte vill vara med på bild :-)


Ha en fortsatt fin torsdag. Själv har jag just kommit tillbaka från lunch med fina kollegor.
Nästa lunch bokade vi in den 30 april. Vi firar kungen och oss själva med vinlunch den dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...