tisdag 5 mars 2013

Sigtunastiftelsen


Jag och mitt nyklippta och nyfärgade hår är på plats i Sigtuna på Sigtunastiftelsen för tre dagars utbildning. Hittills har jag inte hunnit skaffa mig mer kunskap om stiftelsens historia men lokalerna är fantastiska och i kväll bjuds det på guidad tur och middag. Efter incheckning och allmänt bestyr på rummet har jag traskat runt en liten sväng och fotat... Ni måste få se! Här hade jag kunnat skriva en bok så inspirerande känns omgivningarna...













Men några timmars tågfärd tar på krafterna och eftersom middag inte serveras förrän halv sju har jag nu slagit mig ner i närheten av baren. Den gulliga servitrisen bjöd en hungrig konferensdeltagare på världens smarrigaste macka på hembakat och ljummet bröd och nu tänkter nog ovan nämnda konferensdeltagare göra slag i saken och ta sig ett glas vitt medan rivstartsresultaten sammanställs.



1 kommentar:

  1. Härligt! Med allt från resa till ljummet bröd och hår! :-)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...