lördag 2 mars 2013

Om en helg hos bästa vännen

Om att känna sig välkommen
Få saker ger så mycket energi som kvalitetstid hos bästa vännen. Förra helgen tog vi vårt pick och pack och drog till Skåne och Lerberget för att besöka mina bästa vän F. Trots att jag känt mig krasslig kände jag att resan var alldeles alldeles perfekt planerad.

Fredagsmys till ungarna
Lite drygt fyra timmars bilresa senare landade vi trötta men glada på den skånska västkusten. Det blev välkomstdrink för oss och fredagsmys för barnen innan middag.

Lördagen spenderades sedan på Busfabriken i Helsingborg. Bra mycket större än här i Linköping och poppis minst sagt!


Både barn och vuxna tycktes njuta av besöket :-)










Jag tror jag låter bilderna tala om man säger så!
Barn och vuxna - lika roade.
Eller vad säger ni?!

1 kommentar:

  1. Du drar ner till mig och jag drar upp till dig ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...