torsdag 21 mars 2013

En oväntad "hit"


Jag roar mig ibland med att kolla upp statistik på bloggen och se vilka som har hittat hit och genom vilka sökord. Jag har hittat de mest lustiga grejer genom åren...

Nu i veckan rusade som ni ser ett inlägg från april 2012 plötsligt upp i topp av mest lästa inlägg här på bloggen och det var jag ju tvungen att kolla lite närmare på. Det visade sig att väldigt många plötsligt sökt på messmörsglass och hamnat på mitt inlägg om just detta.

Det var alltså i april 2012, jag var på konferens med jobbet i Sundsvall och åt till min förvåning och förtjusning messmörsglass för första gången i mitt liv. Gudagott och något jag absolut kan tänka mig att äta igen om tillfälle ges. Så hur kom det sig att alla plötsligt nu var så intresserade av denna messmörsglass? Halv åtta hos mig såklart! I måndags tillagades det messmörsglass i Örebro.

Det är ganska intressant att se vad ett TV-program kan göra... Och detta visar ju bara en liten bråkdel av det genomslag TV-mediet har i våra liv. Så till er som är sugna på receptet - klicka er vidare hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...