tisdag 5 mars 2013

Är det inte fantastiskt?


Var hos frissan idag och även om jag egentligen borde ha koncentrerat mig till fullo på ett flera hundra sidor långt häfte som ska plöjas igenom inför utbildningen så var jag tvungen att skumma igenom en liten skvallertidning till kaffet. Där, i Se & Hör, fick jag veta att Victoria hade en romans med den holländske kronprinsen Willem-Alexander på 80-talet. Alltså det årtionde när Victoria var mellan 3 och 12 sisådär. Ja vad säger man...




När det gäller själva klippningen så var det ett rejält svall som Lotta på Ahead fick att ta hand om, jag konstaterade på morgonen att det var 19 (!) veckor sedan jag klippte mig senaste, alltså nästan ett halvår. Det har aldrig hänt förr. Förlåt Mis om du läser detta, jag har syndat.


Det blev något ljusare i nyansen som förberedelse för sommaren och lite lite kortare. Och lockigare.Såhär stylad och fin är man bara när man kommer från frissan om man heter Cornelia!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina lockar och vilket svall! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad långt hår.... Jag önskar att jag kunde fått sådana gener ;)
    Jättefint!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...