onsdag 20 februari 2013

Tristess och sjuk!



Jag har inte feber... Jag är inte sjuk på riktigt om jag får bestämma själv... Egentligen.
Vet ni hur jag mår? Jag har förbannat ont i huvudet. Jag är snuvig. Orkeslös. På nätterna "geggar" vänster öga igen. Ursäkta om du fick mer information än vad du ville ha där. Exakt sådär mår jag. I vanliga fall hade jag proppat i mig en alvedon och gått till jobbet. Men igår bestämde jag mig. Jag tog mitt pick och pack. Åkte hem och parkerade mig under filten i soffan. Och här sitter jag. Nu ska jag banne mig bli frisk.
Men hur!? Ge mig era dunderkurer - TACK!

2 kommentarer:

  1. Johan von Walden20 februari 2013 15:43

    Försök att inte bli stressad utav saker du eventuellt borde göra och som nu snällt får stå åt sidan några dagar. Det är inte hela världen. Ingen kommer dö...
    Sov mycket. Ät mycket(men rätt såklart!) och drick mycket vatten.

    Ses när du är på benen igen. KRYA PÅ DIG!!

    SvaraRadera
  2. Men snälla är du inte klar än med din sjuka! Stackars dig! Du förtjänar att bli frisk! Men det bästa sättet är nog det du har valt, vila, vila och vila.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...