onsdag 6 februari 2013

Lekmer och ordning och reda

Detta är ingen mammablogg men när det finns saker att säga som gränsar till det landet så dyker det ändå upp här. Och nu har jag något att säga.

Ni kanske vet att jag gillar ordning och reda?! Och det avspeglar sig även i lilla V:s rum. Den "nya" favoriten är legolådor, har ni sett dem. Perfekt att förvara allt lego i.


När jag var liten hade jag en enda stor påse, i och för sig avsedd för just lego, men hu så stökigt det kunde bli. Kanske är det där det började - min önskan om ordning och reda. Lilla V har redan en sådan här låda lik den på bilden och nu har jag surfat runt på lekmer.se och tänkte fynda lite. De finns i alla möjliga olika storleka,r färger och former. Eventuellt slinker det med lite väggdekoration också i beställningen ;-)

På tal om beställning så kan jag inte nog tacka de högre makterna för internetshoppingens möjligheter för den stressade mamman, vi har under åren testat runt på lite andra sajter och utan att nämna några namn i negativa ordalag så har vi hittills inte hittat någon bättre än lekmer. Snabb leverans, bra service, inget krångel om något är trasigt. Och så finns det allt. Vid flera tillfällen har vi haft specifika saker att handla och då har vi på andra ställen inte kunnat hitta allt i samma shop vilket skulle inneburit fler leverantörer och flera fraktavgifter. På lekmer hittar man allt från kläder till förvaring till vagnar och bilstolar. En sajt för allt, jag gillart!

1 kommentar:

  1. Hej Cornelia!
    Ynka ett hekto har jag att rapportera denna vecka.
    Neråt iallafall... om ens värt att notera. Att det ska gå så trögt! :(

    Ha en mysig kväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...