fredag 15 februari 2013

Det går för fort

Just nu flyger livet fram i lite för högt tempo för att jag ska må riktigt riktigt bra.
Därmed inte sagt att det inte är en massa roliga och bra saker som händer. Däremot känns det inte som det är jag som sitter vid ratten. Det är ingen annan heller, det är mer livet i sig självt som sitter där och styr och gasar. Min utmaning just nu är att bestämma innehållet i mitt liv. Välja ut det bästa och det jag vill att det ska innehålla. Och egentligen är det enkelt. Familj, vänner, träning och utmaningar på jobbet. Utan inbördes ordning. Bara lite av allt i lagom dos.

Helgen kommer att ägnas till detta. Till att fokusera på att de närmaste månaderna ägnas åt dessa fyra ting! Till att sakta ner på tempot! Önska mig lycka till!

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bra ska du se :) Se till så att livet inte kör på för fort bara!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...