söndag 6 januari 2013

Rivstart dag 4 & 5 - Mr Ajax och Busfabriken

Det blir en gammal hederlig bilduppdatering från dagarna som gått. Mer än så hinns inte med eftersom det ska finnas tid för en liten veckohandling också ikväll...

Lördagen bestod av först sovmorgon och
därefter en dejt med Mr Ajax.
Ljuvligt! Och nej jag är inte ironisk!

Dagens träning:
att springa upp och ner, över och under
fram och tillbaka på Busfabriken med
min egen lilla buse!


Dagens lunch: Nachotallrik på ovan nämnda fabrik

Dagens före och efter:
Före busfabrik och efter busfabrik!

1 kommentar:

  1. Men eller hur?
    För ibland vill man bemöta, eller bli bemött och det fungerar ju oftast sådär.. Så nu ska jag leva som jag lär :) och kommentera i den andres blogg så kan det ju hända att det blir en dialog de gånger man vill ha det!
    Jag säger som dig; Pepp & kram
    Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...