fredag 4 januari 2013

Rivstart dag 2 - fika utan kaka

Dag två är avklarad. Så vad var bäst med denna dagen då? Jag skulle säga salladen till lunch, den ni ser nedan. Smaskens!

Lunchsallad från Hemköp - plocka själv, väg i kassan. Gilla!

Och allra bäst var såklart fikan med Lina - tre timmar Espresso house efter jobbet. Vi har inte setts sen Malmö och en hel del har hänt i bådas liv så det var läge att prata ikapp och skvallra.

Fika med bara en kopp - ingen kaka, inget sött :-)

Nya tag idag och om bara en liten stund väntar gymmet på mig - jag tänker inte bry mig om att det känns som lite ståltråd i halsen, lite träning kommer att göra mig gott.

Nu vill jag veta, hur ser du på din gårdag, vilket val var det bästa du gjorde?
Kram och pepp

2 kommentarer:

  1. Inte träna med halsont!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt Anna, men jag överdrev halsontet lite även att jag kände det. Men med tanke på usen sömn de senaste 3 nätterna skulle det lika gärna kunna vara det. Kram på dig

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...