tisdag 8 januari 2013

Rivstart 2013 dag 7 - en överraskning i brevlådan

Dag sju har avlöpt fint! Bra val hela dagen och som ni sett tidigare även ett litet besök på gymmet. Imorgon är det upp till bevis på vågen och dessvärre tror jag inte att jag bidrar med det stora minuset denna veckan. Min första veckan blev inte lika fokuserad som tänkt men sen i måndags är det fokus, fokus, fokus!

När jag kom hem efter ett styrelsemöte på förskolan ikväll väntade en liten överraskning på mig i brevlådan.



 
 
Jag har ju testat Allévo tidigare och kanske är det därför jag nu får möjligheten att testa en ny bar som kommer att finnas i handeln från mitten av januari. Den första laktosfria baren. Smaken är Chocolate Almond & Seasalt. Låter riktigt gott och det blir nog troligen ett litet test redan imorgon! Jag återkommer med recension!
 
Imorgon är det dags för första resultatrapporteringen i Rivstarten. Alla resultat som hunnit komma in till imorgon kl 21 kommer med i första veckans resultat, resten kommer att presenteras nästa vecka. Så har du vägt dig eller väger dig imorgon så passa på att rapportera så ditt resultat kommer med vecka 1.  

3 kommentarer:

  1. Åh äntligen lakosfritt! som jag har längtat.
    Du måste ta reda på vart dom ska säljas sen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får gärna lägga till mig i rivstarten, sockerfritt en månad (det kommer utökas sen) även om du tycker att jag är duktig så är det en dem extrakilon som har smugit sig på (men dom tar jag hand om utan att out:a) o jag behöver också pepp! (O kan förhoppningsvis ge med;))

    SvaraRadera
  3. alltid roligt att få saker som inte är räkningar i brevlådan :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...