lördag 5 januari 2013

Rivstart 2013 dag 3 - med spontandejt på stan

Gårdagen var min dag 3 av Rivstarten och ja, den gick också helt okej. Bra och aktiva val, det är det som gäller. Ni har ju redan koll på att det blev ett besök på gymmet. Bra grej nummer ett.
 
Bra grej nummer två var en god och nyttig
macka från Subway till lunch
Bästa grejen var att lilla V absolut vill följa med hem
till mig efter dagishämtningen. Sånt finbesök tackar man
inte nej till.

Efter att lilla V gått hem till J satte jag igång och städa lite innan jag tog bussen in till stan och mötte upp Lina och Åsa för ett glas vin på Riva - börjar känna mig som lite av en stammis där, jag erkänner.


Åsa och undertecknad

Åsa och Lina

Ett kärt återseende då jag och Åsa nog inte setts på säkert 7-8 år. Vi hann prata ikapp endel men det återstår massor, det tar vi en annan gång. Tack för en trevlig kväll båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...