tisdag 1 januari 2013

Innan 2013 blir ett faktum


När jag skriver detta är inte 2013 ett faktum ännu. Inte här på bloggen i alla fall. I detta nu finns inte 2013 som år. I detta nu ser arkivet ut såhär:
Men så fort jag trycket på publiceraknappen startar jag mitt sjunde år som bloggare. Så fort jag trycker på publicera börjar 2013 i mitt bloggliv. Imorgon börjar Rivstart 2013 officiellt. Men innan dess kämpar jag (som vissa redan luskat ut) i det tysta med en sammanfattning av året som gått. En återblick ska det bli - men oj vilken tid det tar!
Hur har ni börjat ert 2013?

2 kommentarer:

  1. Började året med pizza, godis och filmer, som så många andra. Kram

    SvaraRadera
  2. Mitt 2013 började med semester hemma hos familjen i Sverige :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...