onsdag 26 december 2012

Motivationen som försvann

Att ge sig på att lista 14 motivationstips mitt i jul och nyårstider var nog att ta sig vatten över huvudet även om jag fått god hjälp och många tips. Jag brukar ogilla att erkänna mig besegrad men denna gången gör jag det! Besegrad av tiden, av icke-motivationen att blogga.

Däremot har jag en stark motivation att köra igång det nya livet. Så pass stark att det känns motiverande att smygstarta redan nu. Det innebär att det inte slunkit ner lika mycket julmat som brukligt. Det är en bra början...

2 kommentarer:

  1. själv sittter jag i soffan och känner mej lätt illamående efter all julmat - det är MOTIVATION nog att komma igång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske den bästa motivationen - jag känner likadant!!!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...