måndag 17 december 2012

Håll motivationen uppe - hur gör du?



Det är snart dags mina vänner. På onsdag är det två veckor kvar till vi kör igång Rivstart 2013. Fram till dess - från och med onsdag just så tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig att lista era absolut bästa tips på att hålla i hela vägen. Att lyckas. Vad gör ni när det känns motigt? När första plusset på vågen kommer eller när suget efter något gott blir för stort? Hur håller du fokus? Vad ger dig motivation?

Berätta för mig så publicerar jag ett tips per dag på bloggen! Maila mig på rivstart2013@gmail.com

2 kommentarer:

  1. All lycka till! :)
    Jag burkar tänka framåt, inte bry mig så mycket om vad det står på vågen utan mer hur jag mår. Jag fler dagar som går ju bättre mår jag. Mitt första plus var bara något jag fick leva med men alla går upp och ner. Man ska ju kunna leva med :)
    Hoppas det kommer att gå bra för dig! Kämpa på :)

    SvaraRadera
  2. Jag hittade en bra motivation på Rusta ett gå-band för mitt allra största problem är träningen som varit 0 nu och det funkar inte så jag körde igång idag
    Kram från syster

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...