torsdag 27 december 2012

Årskrönika eller inte årskrönika - det är frågan?!

De senaste åren har jag sammanfattat året som gått i ord och bild här på bloggen. Kanske mest för mig själv men även för nära och kära och andra som vill veta hur mitt år har varit.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot att sammanfatta 2012. Det blev nog inte riktigt som det var tänkt. Men vad blir som det är tänkt å andra sidan. Känner jag mig själv så blir det nog tusan en krönika i år också... Om inte annat så med fokus på framtiden!

5 kommentarer:

  1. Det var ju väldigt ambitiöst skrivet tidigare år så jag förstår om du inte orkar. Men det vore roligt att läsa! Och även om året har känts tungt så kan jag tänka mig att det finns något positivt att minnas från varje månad även om det är i det lilla. Fokusera årskrönikan på det som har fått dig att må bra, skratta eller växa och skriv inte om det andra. Det betyder ju inte att det inte har hänt, bara att du inte vill gå in i det nya året med det negativa med dig utan istället låter du det ligga kvar om du förstår hur jag menar. Men viktigast. Gör det DU vill. Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot din krönika, även om den kanske blir tuff att skriva. Jag skriver ingen blogg, men ska försöka börja med en gammal hederlig dagbok under 2013, då min fru och jag förhoppningsvis äntligen ska få barn, efter 6 års försök. Det är fint att läösa om dig, J och V, trots separationen. Tänk att du fick våfflor! <3 //Katrin

    SvaraRadera
  3. Jag vet att det blir en. För du råkade publicera januari-sammanfattningen och nu är den borttagen. Det tyder på att du skriver i smyg... ;)

    Puss

    SvaraRadera
  4. Tyst nu Anna Malmborg!!! Avslöja mig inte så ;-)

    SvaraRadera
  5. Hej fina du tittar in bara för att önska dig en riktigt god fortsättning och riktigt gott nytt hälsoår.
    Så taggad att köra igång med rivstarten tack för du gör den

    Lev väl och må gott nu
    Maria Z

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...