söndag 11 november 2012

Spontant

Det brukar bli bäst så... När det blir spontant. Igår blev det spontan utgång med bästa Anna! Vi spanade in nya pianobaren på Riva och fortsatte sen in på Harrys. Och innan jag visste ordet av var klockan nästan tre...

Undertecknad!
Men när tusan blev mina ögon gröna?
Dumleklubbor är standard till notan på Riva
Äts med fördel sedan man kommit hem,
eftersom kolan tenderar att fastna i tänderna...
Bästa sällskapet!!!
Tydligen har de här handtagen alltid funnits på Riva.
Jag har inte sett dem innan. Varför låter jag vara osagt.
Rött när det är upptaget
Och grönt när det är ledigt...
De måste varit trasiga när jag har varit på Riva tidigare!

2 kommentarer:

  1. Mm, ja de är ju trasiga lite nu och då men kanske inte så ofta!... ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack själv underbara Cornelia! De bästa kvällarna är de spontana kvällarna, och i synnerhet med dig!

    PS: Handtagen har, som jag sade, funnits sen Riva öppnade. För typ 10 år sen...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...