tisdag 27 november 2012

Rivstart 2013 - "The deltagarlista"

Då var det dags att påbörja listan över dem som har anmält sitt intresse att vara med och kämpa i Rivstart 2013. Står det ett frågetecken efter namnet har jag inte fått in någon målvikt.
Håll till godo här är alla hittills anmälda med länk till bloggen om en sådan finns:

Deltagare - Mål
Cornelia - 5 kg
Heidi - 4 kg
Pia - 5 kg
Pernilla B - 4 kg
Eva-Lena - 3 kg
Cee - 5 kg
Tesse - 5 kg
Yvva - 4 kg
Åse I - 5 kg
Maggan - 5 kg
Ellen G - 4 kg
Tinalill - 4 kg
Jessica J - 2 kg
Annica J - 3 kg
Fru Fager - 6 kg
Sandra J - 5 kg
Hanna B - komma i gamla jeansen efter graviditeten
Rose-Marie K - 5 kg
Therese S - 4 kg
Fru Andrén - 5 kg
Tina M - 4 kg
Snorpan - 5 kg
Ida B - 6 kg
Åsa S - 5 kg
Anna F - 4 kg
Helen W - 6 kg
Ulrika P - 5 kg
Annika O - 6 kg
Anneli A - 4,6 kg
Linda L - 4 kg
Anna M - 7 kg
Kia - 5 kg
MikaTela - 3 kg
Jessica R - 5 kg
emma-isabella - 8 kg
Sockergrynet - 5 kg
Maria C - 5 kg
Hanna K - 5 kg
EccaS - 8 kg
Alexandra - 5 kg
MariaZ - 4 kg
Johanna - 8 kg
LisaL - 4 kg
SofiaW - 4 kg
MariaGunilla - 8 kg
Monkan - 5 kg
Madeleine - 4 kg
Sanna - 10 kg
Johanna SL - 5 kg
Jeanette - 5 kg
Erica - 4 kg
NinaMA - 10 kg
IL - 10 kg
Livutansocker - 4,2 kg
Sanna G - 5 kg
Linda - 5 kg
Teresia - 5 kg
Carolina - 8 kg
Annika J - 10 kg
Julia - 8 kg
Sanna D - 10 kg
Coyntha - 5 kg
Camilla - 4 kg
Gordita - 6 kg
Erica Nummerett - 2,9 kg
Hea - 3 kg
Mia - 5 kg
Pernilla J - 4 kg
Ameli - 6 kg
Elin - 5 kg
Tjocka tanten - 5 kg
Krutgubben - 4 kg
ka_nina - 6,4 kg
Anette - 15 kg
Marika  - 8 kg
Em83 - 10 kg
piajohanna - 5 kg
Minendie - 4 kg
Sussie - 4 kg
MiaR - 5 kg
Tomtan - 5 kg
Sandra N - 7 kg
AnnaLena - 4 kg
Ingeli - 5 kg
Anna S - 5 kg
Josefin G - 6 kg
Köttbullen - 8 kg
KC - 5 kg
Ann - 10 kg
Hanna-Mirari - 8 kg
Linda Myrzell - 1,5 kg
Jenny - 10 kg
Fetknopp - 6 kg
Suzan - 1 månad sockerfritt

Vi är hela 94 deltagare med målet att gå ner 518,6 kg tillsammans!

Skulle jag ha missat någon som har anmält sig vill jag att ni hojtar till.
Skulle du inte ha anmält dig ännu men känner för att haka på då kan du läsa mer om Rivstarten här och sen mailar du mig på rivstart2013@gmail.com.

Deltagarlistan uppdateras allteftersom nya deltagare ansluter!

12 kommentarer:

  1. Jag vill och måste vara med -5kg är målet!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill och måste vara med -5kg är målet!!

    SvaraRadera
  3. Hänger med igen och tar de sista 5 kilon. :)

    SvaraRadera
  4. Under de andra rivstartar har jag bara tittat på och glats med er i era fina resultat men nu är jag mogen att vara med själv, känner att jag kan behöva mycket stöd och pepp från er som kommit längre på er viktresa, jag har en lång väg innan jag är i mål och börjar på den nya resan att inte hamna här igen.
    Så jag vill vara med och -5 kg satsar jag på.

    Maria

    SvaraRadera
  5. Stort lycka till allesammans! :)

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Har mailat innan men det har inte kommit med. Hänger på med 5 kilo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du anonyme, vem är du? Ledsen om jag missat dig, maila gärna igen på rivstart2013@gmail.com och ge dig till känna. //Cornelia

      Radera
  7. Hej! Har skickat in mail med anmälan till dig från mig samt min mamma. Försökt hitta dig på facebook så jag kan gå med i gruppen, men du verkar inte vara synlig på något sätt, eller heter du något annat där haha.

    Mvh
    Nina

    SvaraRadera
  8. Skriver även här mitt mål är först och främst 5 kg ner och senare 5 kg till - hälsar Jeanette Svensson
    Min blogg adress http://jeanettesvensson.blogspot.se man ser den kanske ändå.

    Gott nytt till er alla

    SvaraRadera
  9. Toppen! Nu har jag hittat listan. Hade lite hjärnsläpp och letade på 2012!

    Gott Nytt År och pepp till alla! :)
    Sussie

    SvaraRadera
  10. Hej Cornelia! Ville bara påpeka att "Köttbullens" bloggaddress inte fungerar att klicka på, då det hamnar ett kommatecken efter. Kan du ändra det? Thanx :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset Ellen, nu är det ändrat! Kram och pepp

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...