torsdag 15 november 2012

Ni ska få se...

Ja bilder från de senaste dagarna alltså, det ska ni få se!
Måndag till onsdag denna veckan spenderades på resande fot.
Linköping - Göteborg - Malmö - Köpenhamn - Linköping!
En trevlig och mycket givande resa blev det och för er som inte följer mig på FB och Instagram kommer här en liten sammanfattning i bilder.
Huller om buller och helt utan inbördes ordning.

En öl på hotell Avalon. Inte lätt att få skärpan
rätt i bilden när kollegan flyttar glaset och leverantören
kittlas. Men men... Njutningen var det som skulle framgå...
Att jobba på ett tåg som susar genom
Svergie ger en påminnelse om att det inte finns
mobiltäckning överallt...
I övrigt är det ett ganska behagligt sätt att jobba på
Tisdag kväll. Mosaik. Bordsgrannens val av mat.
Inte mitt...
Jag tog istället 32, 38 och 43.
Det gamla vanliga...
Underbara Mosaik!
Skövde! Varken mer eller mindre!
Passerades bara!
Dansk förmiddagsfika. En korg full med kolhydrater.
Gud så gott!
Vad ska man med mistel till när
det finns discobollar?
I fikarummet på Ascoms kontor med
kollegan Oskar!
Starbucks! Var tvungen att besöka.
Denna gången på Kastrup.
Är ganska hemma på danska men oroade mig
ändå lite för att beställa.
Visade sig att menyn var på engelska och
baristorna så svenska som bara går...
Denna gången blev namnet rättstavat också,
det lyckades de inte med i Sverige
Denna bilden lades ut på FB och IG för att
berätta för världen att jag var på väg till Götet.
Märkligt att det ska vara så kul att kommentera
att jag är vuxen ;-)
Måndagens efterrätt! Gudomligt god Limoncelloboll!
O så avslutar vi med en liten egobild.
För att bevisa att jag inte är så vuxen
som det står på biljetten ovan!
Redo att göra Göteborg! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...