fredag 16 november 2012

35-årsdagen - en bildbomb

Så var den kommen. 35-årsdagen. Trettiofem...
Eller som min bror uttryckte det i sitt SMS. Tänk om man bara var halvvägs till 70. Grattis!!!
Ja så kan man ju också se det. Här kommer en bildkavalkad från födelsedagen.
 
Jag får ju alltid våfflor på födelsedagen, så även i år fast
allt inte är som vanligt. J ringde på dörren med våffelsmet och
våffeljärn i högsta hugg.
 
Innan dess hade lilla V gett mig den första födelsedagspresenten
genom att sova en extra stund och låta mig både göra mig iordning
och dricka en kopp kaffe i lung och stillhet...


Förutom våfflor hade J även med
sig paket :-)

Sa jag våfflor :-)? Serveras bäst med grädde och riven
Marabou mjölkchoklad. Slurp.
(Rivstarten har inte börjat än så det är OK!)
 
Inte bara födelsedagsbarnet
gillade våfflorna :-)

Efter en mötesförmiddag mötte
jag upp finaste Anna för
födelsedaglunch och snack på
Storan...

Långa åt jag... En fisk jag aldrig hört talas om förr...
 
Efter möte på US hämtade jag
lilla V lite tidigare och hon fick följa
med till kontoret. Gillades inte först.
Men jag mutade henne lite.
"Peppkaka" och "Blubbvatten" serverades.
Tack Majsan! :-)


Efter jobbet anslöt J till sällskapet igen och så blev det
födelsedagsmiddag på O´learys!


Jag säger inte vem men någon
snodde alla popcornen...
Och så var det detta med presenterna:
 
Lilla V hade valt helt själv.
En tomte och en rosa glittrig liten
penna att hänga i nyckelknippan.


Från svärmor M.
Wish me luck!




Överraskning. Fanns inte med
på önskelistan. Dock inte mindre
önskad för det!!!

Ingen jättestor överraskning... Men ändå MYCKET gillat!

Nu går livet vidare. Mot 36... Jag ser fram emot det!






2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...