onsdag 8 augusti 2012

Instagram

En bild säger mer än tusen ord!
Med iPhonen har jag insett att jag nästintill varje dag dokumenterar små vardagliga händelser.
I fredags lärde jag mig, kanske allra sist av alla, att Instagram är bra om man vill dela med sig av dessa små vardagliga händelser utan att behöva fylla sin FB med all sköns ganska intetsägande bilder.
Detta är till exempel resultatet från gårdagen!


Shoppingtur på lunchen.
Många galgar.
Ingen av dem med det jag verkligen skulle handla!

Skoaffären ligger läskigt på vägen från H&M
tillbaka till jobbet...
Höstskor!
Fötterna säger: aj.
Huvudet säger: VILL HA!

Karamello ligger inte på vägen tillbaka till jobbet.
Men man kan ju ta en omväg för lite
Coffee, coffee, buzz, buzz-glass!
Och så kvällens gott gott!
Italienskt och rött!
Underbara Farnese!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...