onsdag 29 augusti 2012

Det handlar om att delegera

Jag drog igång det...
Efter en dejt med fina Benita på Hälsofreak fick jag lite energi och drog igång projekt bloggträff.
Anna hakade på.
Vi slog våra påsar ihop.
Och sen har hon gjort hela grejen.
Bloggat om det och dragit ihop ett härligt gäng medan jag inte skrivit mycket till inlägg.
Fixat överraskning medan jag suttit på rumpan och gjort annat.
Och nu styr hon med valet av restaurang till på fredag...
Jag kallar det att jag har delegerat men i smyg har jag dåligt samvete för att jag inte hjälpt till.
Men å andra sidan är hon bäst på sånthär Anna.

Så visst ses vi? Runt 18 nu på fredag. Anmäler dig gör du bäst genom en kommentar på Annas blogg

6 kommentarer:

  1. Fint och bra initiativ, ses på fredag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Tur att någon tar tag i och slutför det också :-) Ska bli jättekul att ses på riktigt!!!

      Radera
  2. Ser fram emot det. Anna, jag skulle gärna vilja läsa din blogg, om det är OK kan du väl bjuda in mig :-)

    SvaraRadera
  3. har du börjat blogga igen anna? kul! Läser gärna jag också! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sara: Hoppas att Anna ser din kommentar här. Gör hon inte det får du säga till så kontaktar jag henne!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...