onsdag 1 augusti 2012

Bloggträff i Linköping

Denna sommaren kommer att gå till historien som sommaren då jag bloggade så lite som jag aldrig bloggat förr... Två inlägg i juni och bara ett i juli. Så kan det gå ibland.

Nu tänker jag dock trappa upp och blogga när jag får lust och andan faller på och jag rivstartar med att meddela att det planeras bloggträff här i Linköping. Jag har slagit mina påsar ihop med en gammal bloggvän och min före detta chef Anna.

Hon hade utlovat bloggträff/bloggfest när hennes blogg nådde 100 000 läsare vilket den gjort med råge. Själv har jag pratat om bloggträff i omgångar men så har något alltid kommit i vägen. Men NU är det dags. Bor du i Linköping med omnejd eller någon helt annanstans men känner för att pallra dig hit? Notera då följande i almanackan:

Datum: fredagen 31 augusti 2012
Tid: ca 18:00
Plats: Linköping (detaljer kommer senare)
Aktivitet: Bloggträff med gott att äta och dricka och sedan får kvällen utvisa om vi drar vidare.

Vill du vara med? Kommentera här eller maila mig på cornelia.toneri@gmail.com
Kom igen nu - ju fler desto trevligare!

Vill ni kika hur det såg ut förra gången Anna ordnade bloggträff här så kan ni klicka er in här.

Hittills har följande anmält sig till mig:
Coyntha
Benita

5 kommentarer:

  1. Oh nej! Jag är inte hemma då :( Jag ska springa en marathon i Warszawa.
    Kan vi inte en helg innan eller efter det?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nej va trist!!! Helgen innan kunde inte Anna (stadsfesten) och helgen efter kunde inte jag så därför blev det 31/8... Så trist!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...