måndag 7 maj 2012

Vad skriver du om i den bloggen då?

För ett par veckor sedan hade jag ett utvecklingssamtal med min nya chef. Både hon och jag är nya på arbetet, hon är till och med lite nyare än vad jag är.

Under samtalet kom vi in på denna bloggen, den är ju trots allt en ganska stor del av mitt liv, en hobby!
-Vad skriver du om på den bloggen då frågade hon.

Ja vad skriver jag om egentligen?
Självklart är detta i grund och botten en "viktblogg". Eller rättare sagt en blogg om min väg till ett sundare liv och en kropp med mindre antal kilon. Men stundtals så handlar ju bloggen inte alls om det. Som de senaste månaderna till exempel. Och under de perioderna är det helt enkelt mer av en dagbok. Jag skriver för min egen skull precis som jag gjort analogt under så många års tid. Vill någon läsa och följa mig då är man varmt välkommen!!!

Så nu är min fråga till dig kära läsare.
Varför läser just du min blogg? Vilka inlägg är mest intressanta? Vad vill du läsa mer respektive mindre om?
Alla svar mottages tacksamt!

1 kommentar:

  1. Inte mkt verkar det som..
    Men varför inte lite handboll...? :-)
    Eller lite mattips...

    Men jag skriver för mig och bekymrar mig inte om nån läser, det är mitt behov jag tillfredsställer, därför blir det ojämnt med inlägg.
    Precis som du gör/borde göra...tycker jag...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...