tisdag 22 maj 2012

Två Victorior - olika fokus

Så är hon döpt den lilla prinsessan.
Vår egen lilla prinsessa har varit lite febrig och därmed hemma från dagis igår och idag.
Idag delar vi på VAB:en jag och J. Jag fick jobba förmiddag och hon eftermiddagen.
Det innebär att jag kom hem lagom till det kungliga dopet och hade hoppats att kunna njuta av det medan lilla V tog sin tupplur men ack vad jag bedrog mig.
Liten V ville vara vaken.


Därmed har vi här två Victorior i bild, lite olika fokus bara. Min egen V försöker för allt i världen att koppla in en sladd i högtalaren... Victoria (kronprinsessan) var inte vidare intressant, intressantare var det när Estelle var i bild. Bebis med en liten söt läspning har jag hört ett antal gånger idag.

Nu sover vår lilla sessa medan Estelle vaggas i den urgamla vaggan på slottet.
Helt ovetandes om sitt nya vackra monogram.
Visst är det tjusigt?!



1 kommentar:

  1. Du har en riktigt vettig blogg =) den är kul att läsa.. monogramet va coolt

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...