tisdag 1 maj 2012

Skåneresan

Efter nästan en vecka på resande fot mellan Sundsvall i norr och Malmö i söder så är jag på tok gör trött för att berätta i text. Därför tar jag en genväg och berättar med bilder, helt utan inbördes ordning eftersom blogger inte vill som jag vill...

Oreo madness - efterrätt på T.G.I F. i söndags
På besök hos goa Majsan, fick träffa store A och lillasyster L
som anlände så sent som den 4 april.
Lilla V och jag vid Lilla Glassfabriken i Malmö.
V.s andra glass i livet.
Även andra klippningen i livet,
inte så omfattande men en liten lock föll.
Mamma J och lilla V på Gustav i Malmö.
Det syns att de hör ihop eller hur :-)
Helgen inleddes i Lerberget hos Fia med fam.
Här Fia, jag och A.
Underbara Malmö. Här har jag sprungit en och annan gång.
Vårrusetstarten!
Jag fick också en klippning.
Och såhär blev resultatet.
På besök på Starbucks!
Kul att de märker koppen med namn...
Men kolla stavningen först...
Igår hann vi med ett besök på favvostället Mosaik!
Första gången gör lilla V - inte för mammorna
Lilla V och J på T.G.I.F.

4 kommentarer:

  1. Åh, du verkar ju ha en bra frisör i Malmö som är värd att resa långt för (?), kan du tipsa? Jag skulle behöva hitta en bra söder om Örnsköldsvik...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där, märkligt nog hamnade din kommentar i min spam. Konstigt, därför jag inte svarat. Ja min frisör är guld värd. Henne har jag åkt mellan både Karlskrona och Malmö och Linköping och Malmö för att besöka. Maria (Mis) Sörmlind på Larson & Lange på Spångatan vid Triangeln. Rekommenderas varmt!!! Kram

      Radera
  2. så fina bilder! och vad snygga ni är :) synd att vi inte kunde ses denna gången. kram Pilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Vi måste ses nästa gång. Denna gången ville jag inte störa - tänkte att du har mycket att tänka på som det är... Kanske helt fel funderat! Det tar vi i alla fall igen nästa gång vi i Malmö! Kram på dig Pilla

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...