måndag 7 maj 2012

Det går i alla fall inte åt rätt håll

Skåneresan blev den ultimata genomklappningen rent nyttighetsmässigt och det visade sig på vågen i morse.
Dags att tag i saker och ting. Har i några månader kunnat äta "lite som jag vill" utan större händelser på de digitala små "nuffrorna" på den svarta faran i badrummet. Nu verkar smekmånaden vara över och det är dags att börja tänka till. Resultatet från i morse ser du i kolumen här intill.

Även frugan har ett mål att nå! Vi får kämpa tillsammans hon och jag! Nu eller aldrig!
Det lär bli så att ni får haka på tåget och bli varse vad som händer och hur det går...


Frugan och jag för snart 3 år sedan :-)
Då hade vi firat vårt femårsjubileum på Tylösand!


2 kommentarer:

  1. Ja, vänta inte till du gå upp för mycket. Nu är det dags.
    Ja, jag vill gärna vara med på bloggträffen :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant så sant Coyntha! Tack för de orden! Jag är starkt på G nu. Jag återkommer med datum för bloggfika/träff. Kram kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...