söndag 22 april 2012

Sanningen i det berömda vitögat

Imorgon kommer det ett vägningsresultat och tro mig mina vänner, det kommer inte att bli grant!
Jag har spårat ut på senare tid och det har jag fått sota för i helgen. Magen spökar och det ordentligt också. Tänk att det ska till så allvarliga saker för att man ska ta sig i kragen ordentligt.

Nu blir det diet ett tag framöver - en riktigt utmaning med tanke på att veckan som kommer bjuder på en tredagarsresa med jobbet och en fyradagarsresa ner till Skånelandet rent privat!

Önska mig ett stort lycka till är ni snälla, både med vägning och resor!

1 kommentar:

  1. Hoppas du har en plan hur du ska tackla hälsosamt o resor, vet hur svårt de kan vara... håller tummarna att vågen e på din sida oxå!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...