fredag 20 april 2012

H.K.H. Prinsessan Estelle

Skärmdump från kungahuset.se
Det närmar sig dop. Den 22 maj klockan 12 får hon sina namn den nya lilla prinsessan. Estelle. Jag ska erkänna att jag var skeptiskt (milt sagt) men jag har vant mig och tycker nu att det är riktigt gullig.

Och nu börjar det hända det grejer inför dopet. På kungahuset.se finns en egen dop-sida. Det är därifrån skärmdumpen är tagen. Där finns också nya bilder på prinsessan med mamma och pappa. Min personliga favorit är den som syns ovan. Så fin!

Och så Ebba - hon fick drömjobbet och jag tror hon kommer att göra det med den äran. När jag nu valt att byta bransch så får jag väl helt ödmjukt inse att det inte blev jag :-)

Ha en fin fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...