torsdag 8 mars 2012

Trådade kommentarer

En av mina ständiga funderingar när det gäller min blogg är hur jag på bästa sätt ska vara på kommentarerna jag får. Jag har till och med ställt frågan till er läsare i ett inlägg en gång i tiden. Och nej syster, jag tänker fortfarande inte ringa och svara på dina kommentarer :-)

Nu har Blogger öppnat upp möjligheten för oss användare att svara på kommentarerna i kommentarsfunktionen, den funktionen har funnits på andra bloggar tidigare. Såhär ser det ut i Blogger:


Jag tycker det känns supersmidigt, vad tycker du?

Har du Blogger och vill veta hur man gör för att aktivera funktionen finns instruktionerna här hos Fixa-din-blogspot

9 kommentarer:

  1. En av orsakerna till varför jag tycker om Wordpress! Det är så mycket enklare att både svara och läsa.

    Sv: Haha ja man blir ju bara så sur när dom ska ifrågasätta varför man söker en viss tjänst. Det är ju jag som söker och även fast det kanske inte har att göra med min utbildning är det väl ändå mitt val! Tack! :)
    Har vi? Go (äckel) Excellent?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker bättre om att man kommenterar till varandra i varandras bloggar. Inte av någon särskilt anledning, bara första spontanta tanken :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Usch och blä för det stället! När jobbade du där?

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! Detta har jag verkligen väntat på! Kram

    SvaraRadera
  5. I början svarade jag i personen som frågades blogg men sen blev jag så irriterad bär jag letade en gång så jag slutade upp med det. Alltså, du visar en bild på en snygg jacka du köpt, jag vill också ha en sån, någon har kommenterat och frågat vart du köpt den, nästa kommentar är "Tack, då ska jag leta där!!" från frågeställaren, jag hår till hennes blogg, kollar vilken dag du lagt upp bilden på jackan, letar efter kommentaren där du svarat vart du köpt jackan..... Drove me nuts!!!

    =)

    Så jag svarar i min blogg, om personen verkligen vill veta något så hoppas jag den kikar tillbaka i min blogg.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte annat än hålla med, det där har hänt mig också!!! Kram på dig!

      Radera
  6. Ett tips till är att klicka på "Registrera dig via e-post" nedan (om du är inloggad via Google). Då får du alla följande kommentarer som mail, d.v.s. om bloggskrivaren svarar så får du svaret (och alla andras kommentarer). Men när man väl har fått "sitt" svar så kan man gå in och avprenumerera på samma ställe.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...