måndag 5 mars 2012

Nostalgi



Sökte för skojs skulle på mitt eget namn på YouTube för att se så att inte någon dåre lagt upp någon galenskap där. Men nej då, hittade inget suspekt, istället hittade jag en film som vi spelade in under kursen Digital publicering år två på min utbildning. Då besökte vi Babycafé i på familjecentrum Norrliden i Kalmar. Där även lilla V brukade gå. Och ja, hon syns lite under  vissa delar av filmen tillsammans med kompisarna i föräldragruppen och några andra.
Vilken nostalgi - så liten hon var!

2 kommentarer:

  1. Hej! Har precis börjat min viktresa och behöver några vänliga själar som stöttar och hejjar på mig så jag inte trillar tillbaka i dåliga vanor innan jag knappt börjat :O Välkommen till mig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, va kul att du hittat till mig. Tack för din kommentar. Jag länkar till dig och kommer att titta in snart igen. Lycka till på din resa. Det kommer att vara det bästa du gjort! Kram och pepp

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...