torsdag 22 mars 2012

Jo jag lever...

Det har varit (snart) två minst sagt hektiska veckor.
Men inte bara hektiska utan också alldeles uuunderbara.
Har ni missat det så har jag bytt jobb.
Här kommer lite bilder från den senaste tiden, som en liten sammanfattning.
Helt utan inbördes ordning.

Lilla V - älskade barn. Hon pratar på. Flera nya ord varje dag.
Och så sätter hon ihop dem till små meningar. 
Min nya arbetsplats!!! Stormtrivs!
Jag och lilla V hade en helhelg, bara hon och jag, nästan.
Här storhandlar vi!
Förra onsdagen var jag på föreläsning med nya jobbet.
Konsten att bli en vinnare.
Föreläsare? Kajsa Bergkvist!
Lilla V är inte sen att hjälpa mamma att damma,
hon släktas på mig :-)
I söndags hann vi med ett vagnsinköp.
En vårvagn till lilla V.
Sa jag att vi var 19 våningar upp i Tornet i Linköping när vi lyssnade på Kajsa???
Och i måndags tittade jag och V på J:s sista innebandymatch för säsongen.
Vinst och serievinst! Grattis Vidingsjö!
Lilla V var dock mer intresserad av kexen jag hade med...

Nu är jag gräsänka. J och V åkte till Göteborg till mormor M idag och jag följer efter med buss imorgon. Men innan det väntar en hel introduktionsdag. Landstingshuset är platsen. Nu är det dags att ta tag i lite styrelsearbete efter föreningsstämman igår. Och så måste väskan packas.
Hoppas ni har det bra därute!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...