torsdag 8 mars 2012

Jag är hel igen


Förutom plugg hann jag med ett besök hos Madde på Hagdahls & co i går.
Och såhär fina blev mina naglar då.
Som jag har längtat. Den lyxen har jag hoppat över under studietiden, men nu är jag inte student längre (eller ja det är jag ju egentligen formellt denna veckan, men ändå) så nu var det dags.
Jag känner mig lite hel igen.
Idag var planen att åka till universitetsbiblioteket och plugga heldag men efter en sen kväll med styrelsemöte på dagis och därefter styrelsearbete som var tvunget att göras igår så valde jag istället att krypa upp i soffan med datorn och allt pluggerimaterial.
Det är inte helt fel det heller.

Hur har ni det idag?

3 kommentarer:

  1. Känner igen känslan..jag är lite halv för tillfället! :p Så snart jag får jobb kommer jag springa till nagelsalongen och njuta! Direkt efter det skulle jag springa vidare till frisören :)

    SvaraRadera
  2. Jag har länge velat pröva på hur det känns med salongsgjorda naglar. Hur känns det egentligen? :) Får väl också testa på den när min studietid är slut (studenten till somamrn!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är svårt att förklara hur det känns rent praktiskt men själsligt så känner man sig lite kvinnligare. Att ha salongsnaglar kan jämföras med att ha en ny assecoar för första gången. Du tänker på den hela tiden och känner dig lite extra piffig! Jag tycker du ska testa om du vill... Du får belöna dig själv med det efter studenten. Kram och pepp

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...