fredag 9 mars 2012

Dagens pluggutsikt


Lika bra att göra som jag brukar. Ta ett foto, lägga in på bloggen och skriva några rader innan jag tar itu med plugget på allvar.
Idag är det Linköpings stadsbibliotek som har äran att ha mig på besök. Utsikten är datorn, blå himmel och i bakgrunden, mycket otydligt på bilden, Linköpings slott.
Besökte det med jobbet i december och träffade landshövdingen, har jag berättat att hon visade mig kungafamiljens egen avdelning på slottet, deras sovrum som alltid står redo och väntar på dem här?
För en kungafantast som jag var det såklart sjunde himlen!

Men nu åter till verkligheten. Lilla V är hemma med feber idag. Kan vara ett resultat av vaccineringen hon fick för en dryg vecka sedan. Så J är hemma och tar hand om henne medan jag fick möjligheten (?!) att göra klart min uppsats i lugn och ro. Klar är kanske inte ordet jag tänker på först när jag tänker på min uppsats, men ingenting är ju omöjligt. En slurk kaffe till och lite analyser av Carnegie så ska det nog gå!

Ha en fin dag kära bloggvänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...