fredag 9 mars 2012

25 mest spelade på iTunes


När man egentligen ska plugga finns det 1000 andra saker man kan hitta på. Idag kom jag till exempel på att jag skulle kolla vilka låtar på iTunes som jag har spelat flest gånger. Listan blev den ni ser ovan. Nu tror jag inte att den är helt representativ eftersom jag ibland använder även Spotify. Men visst den känns inte helt obekant. Jag har dock ett par kommentarer:


  • Ligger verkligen Microphone kvar på förstaplatsen, nog för att det är en bra låt men det var längesedan den gick varm
  • Upps - jag varnade för att den skulle gå varm, men riktigt så varm visste jag inte. Jag skyller på lilla V. Det gäller såklart andraplatsen. Bananen :-)
  • Plats åtta. Henrik Larsson. Fotbolls-EM. Österrike 2008. Minnen! Sverige slog Grekland och vi var där!
  • Plats 18 - jag har inget att göra med den. Det MÅSTE vara min kära fru som smyglyssnat. Inte min musiksmak.
  • Plats 21 och 24 - rena och skära energivivare.
Ja det var nog allt, har du några funderingar får du hojta till :-)

1 kommentar:

  1. Kom att tänka på när jag läste på högskolen och vi hade tentaperioder- tror aldrig min lägenhet och framför allt inte badrum var så skinande rent som just de veckorna vi hade tentor och jag egentligen borde ha sista-minuten-pluggat!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...