lördag 25 februari 2012

Tiden går fort...

Undertecknad i knappliften :-)

... när man har roligt!?
Jag skulle ljuga om jag sa att jag har haft JÄTTEKUL den senaste veckan.
Jag har haft det trevligt med familjen och med goda vänner men biten av skidåkningen har jag inte blivit. Jag har nu testat två gånger. Den andra gången var tråkigare än den första och jag har fått belägg för att gillar man inte snö och kallt så gillar man inte heller skidåkning. Jag är mer av en solsemestermänniska.

Men nu har jag testat det som så många har försökt få mig att testa genom åren. Nu är det gjort. Återstår bara att se när dessa otaliga människor ska testa på min favorit-hobby. Att sortera papper och pärmar! Bara att säga till, jag är redo för en lektion i den ädla konsten anytime!

Imorgon är det dags för hemfärd, en bilresa som vi får se vad lilla V kommer att tycka om. Denna gången blir det nämligen inte så många stopp som på uppresan. Tur att vi har en bärbar DVD och både Babar och Pingu och Bamse filmer med oss.

Efter en lång resa hem imorgon är det jobb som gäller direkt på måndag morgon 07:00! Ingen rast och ingen ro. Kylen kommer också att eka tomt så det kommer att finnas att göra när vi har landat hemma. Vem har sagt att man ska vara utvilad efter en semester?

1 kommentar:

  1. Ja.

    Nog 17 åker jag skidor (utför) bra mycket hellre än sorterar papper i pärmar, men kanske borde jag gå på kurs hos dig för att vid min ålder äntligen få styrsel på just det (dammning och pappershantering är det värsta jag vet!)?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...