söndag 5 februari 2012

Tänkte gnälla lite

Det här med magsjuka alltså!
Förbannade magsjuka!
Efter den senaste tidens viktras var inte magsjuka det min kropp behövde!

En resa till min vän H i Malmö som ska ploppa bebis 9 mars fick ställas in.
Lilla V skulle få träffa sina kusiner från Göteborg som var på besök i Kisa, det fick ställas in.

Åh så tråkigt!
Nu har jag gnällt klart.
Det var i alla fall rätt låtar som gick vidare i Mello igår. När hände det?


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hej! Du skrev på rivstartsidan på fb att du letade efter någon som är duktig på att göra headers och jag kanske kan hjälpa? Jag har gjort lite olika headers till folk och folk brukar vara nöjda, den senaste jag gjorde (förutom min egen som jag tyvärr bara hastade ihop) var denna: http://akeroe.blogg.se. Det finns säker massor av folk som är mycket bättre men om du inte hittar någon annan hjälper jag mer än gärna till :) Peppkram

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica. Maila mig på Cornelia.toneri@gmail.com. Tack!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...