torsdag 23 februari 2012

Nu får ni visa vad ni går för bloggläsare


Aftonbladet kom med en extra upplaga idag med anledning av den kungliga nedkomsten!
Den bilagan finns INTE i Klövsjö där jag befinner mig.
Finns det någon barmhärtig bloggläsare som har den eller som tror att de kan få tag på den?
I så fall är jag er evigt tacksamma och ni blir såklart ersatta med utlägget, lite till och ära och berömmelse här på bloggen och på alla andra sociala medier jag är en del av!
Hör av dig till mig på FB eller via mail: cornelia.toneri@gmail.com om du kan hjälpa mig!

2 kommentarer:

  1. Skit att jag inte såg detta inlägg igår då :(

    SvaraRadera
  2. Suzan :-) Nu löste det sig ändå tack vare FB faktiskt. Vad gjorde man utan det! Tack ändå! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...