fredag 3 februari 2012

Min tur

Javisst. Igår var det min tur att bli magsjuk! Och med en fru på vift är man oerhört tacksam för mostrar (till J) som trotsar magsjukebaciller och kommer hit och tar hand om V.

Natten har gått okej förutom att lilla V varit vaken lite för många timmar och vid ett tillfälle hällde ut blåbärssoppa över vår vita bäddsoffa. Men i sammanhanget kändes det överkomligt - om jag så ska behöva köpa en helt ny soffa så är jag glad att inget värre hände.

Höll på att svimma två gånger tidigare under natten nämligen. Trodde väl aldrig att jag skulle skriva det men jag tror att viktraset som varit är lite för stort för att dessutom åka på magsjuka. Kroppen har inga reserver.

Nu ska jag vila medan lilla V är med P ett par timmar. I eftermiddag kommer frugan hem. Halleluja!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. ..eller otur. Stackare. Krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Ajdå, krya på dig! Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej, fy usch vad jobbigt! Krya på dig o vila. Ta hand om dig. Massa kramar!
    Pilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...