lördag 25 februari 2012

Melodifestivalen 2012 - deltävling 4

Fullängdarna är ute... vi lyssnar för fullt. Du kan också lyssna på bidragen här neranför. Och jag har ett par korta påståenden:
  • För Charlottes del kan det inte gå annat än sämre än tidigare.
  • Det är ändå lite creepy det som händer i bidrag nummer 4. Men svenskarna verkar köpa det. Kanske läge för kungen och La Camilla att göra nåt liknande för att få "förlåtelse" av svenska folket. Om det nu var nåt som hände där... Lotta och Christer har ju erkänt sina snedsprång.
  • Vad är det som händer i bidrag sex? Frågan är om Hellström-fansen ser detta som en parodi eller en hyllning till originalet, det kommer att visa sig när vi ser placeringen.
  • Lisa Miskovsky. Hon har blivit en favorit på senare år. Denna kommer att gå varm i min iPod. Men någon plats i Globen tror jag inte hon får gratis.
  • Danny. Uniformerna må va spektakulära men låten måste också vara medryckande. Jag hade hoppats på mer. Jag tror han kan hämta ut sin Globenbiljett ikväll men väl där hoppas jag vi hittar honom på plats nummer 2 eller senare. Det finns en självklar vinnare i år! 















1 kommentar:

  1. Oh det ska bli så spännande!! Den bästa deltävlingen om man ser till antalet kända artister. Bubblet står på kylning så nu ska det bli festligt värre :)

    SV: Tack! Ja men härligt, när man längtar brukar de bli grymt bra när man kommit igång, det blir roligt!

    Ja herregud söka jobb är då inte det roligare, eller lättaste i en liten stad men allting löser sig så jag håller tummarna!
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...