fredag 24 februari 2012

Hur ser du på din Rivstart?



Vi börjar närma oss sista inrapporteringen av Rivstart 2012. Själv tänkte jag sätta mig ner och fundera lite på hur det gick och vad jag tänkte från början? Vad jag har lärt mig på vägen. Om mig själv eller kosthållning eller något helt annat som kan påverka min framtida sundhet. Vänner man mött på vägen och saker man nu gör annorlunda än för åtta veckor sedan. Eller om detta inte alls var Min Rivstart?
Gör så du också! Reflektera över de senaste åtta veckorna. Utvärdera och pränta ner. Endra i en kommentar här eller i ett eget inlägg på en blogg. Då får du gärna posta länken här så att jag kan läsa.


Hoppas att ni alla känner att Rivstarten gett er något, oavsett vad.
Kram och pepp

1 kommentar:

  1. i mål igen -0,5 denna veckan så -3,1 allt som allt nudå
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...