torsdag 23 februari 2012

En stor dag idag

Vaknade i morse av den glada nyheten. Vi har fått en ny liten prinsessa. Grät en skvätt och satt som klistrad vid TV:n. Konstaterade att jag fick rätt. Jag trodde att hon skulle komma under vår vecka i Vemdalen och jag trodde att det skulle bli en flicka. Återstår att se om hon kommer att heta Ingrid.

Och kan man tänka sig. Idag är också dagen då det hände:

De första skälvande sekunderna i backen!


Vår vän Anita stod för undervisningen - tack för det! Och jag på 30 minuter hann jag åka knapplift tre gånger, lära mig att svänga okej och ramla en gång. Nu är det gjort. Jag kanske gör det igen. Men biten det kommer jag nog inte att bli. Jag är mer av en solsemestermänniska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...