måndag 6 februari 2012

Då var det en sexa först igen



Vet inte hur många gånger jag har skrivit här i bloggen att nu ska det aldrig mer stå en sjua först på min våg när jag kliver upp...
Men nu ska det banne mig inte göra det!

Tack vare lite magsjuka (jag får välja att se det från den ljusa sidan) så har jag denna veckan tappat 1,6 kilo. Och då har jag ändå varit nere ännu lägre under veckan. Det vet jag tack vara smygvägningar!

68,9 är dagens vikt och aldrig aldrig mer ska det stå sjuttio något på vågen!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS! Grymt bra jobbat :) Jag längtar tills min vikt börjar på 8 igen.

    Kram, pernilla be

    SvaraRadera
  2. Man skall aldrig underskatta en magsjuka! Grattis till 6-an!

    //Jenny

    SvaraRadera
  3. Även om det var ett tufft sätt att gå ned på, så måste det kännas oerhört skönt att se en 6:a först!! GRATTIS!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...