onsdag 8 februari 2012

Ändrade planer



Med en liten i familjen är det bara att ställa sig in på att planer kan ändras och det snabbt.
I morse var det nämligen dags för frugan att vara sängliggande. Oklart om det är magsjuka men något magrelaterat är det i alla fall.

Som den "dagisrookie" jag är så tänkte jag inte på att lilla V inte ska vara på dagis då. Så  jag hann med ett par timmar på jobbet innan de ringde och bad mig komma och hämta henne så att inte magsjukan, om det nu är det J har, går ett varv till på dagis!

Sagt och gjort, bara att packa ihop sig och dra och hämta den lilla guldklimpen.
Nu sover de båda flickorna gott och jag har hunnit med lite praktiska göromål.
Ikväll är det dags för ett gediget styrelsemöte på dagis. Många långa punkter att ta upp, det kommer att bli en sen kväll!

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Tycker det låter knepigt det där... Jag förstår om barnet har syskon som vistas på dagis, men att vara hemma för att någon av föräldrarna är sjuka? Nja va? Men de är kanske desperata. Ta upp det som en punkt på mötet ikväll vettja ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. man lär sig så länge man lever ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...