måndag 16 januari 2012

Sjuttioen komma nio

Dagens siffror på vågen. 71,9 kilo!
Vansinnigt nöjd och officiellt normalviktig enligt BMI-skalan.

Totalt minus sedan start 6,4.

I dagens Corren som är lokaltidningen här och tillika mitt jobb hittar man dessutom en artikel om en av de bloggare som jag följt längst - Coyntha. Heja dig!



Vill du läsa artikeln på nätet hittar du den här.




Och som om inte det vore nog kommer jag under dagen att göra en ordentlig bekännelse här på bloggen.
Ha en fin dag och en sund start på veckan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Visst var det en bra artikel på Corren idag?
    Det är alltid svårt att se man sig själv där... men det var kul!
    Tack för att du skriver om mig här på din blogg!
    Kram

    PS Grattis!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis Cornelia!

    Finns artikeln om Coyntha på Correns nättidning också? Jag vill gärna läsa den.

    kram//pernilla be

    SvaraRadera
  3. Vilka resultat, bra gjort! Måste kännas härligt att vara nere på normalviktig enligt BMI. Själv har jag långt kvar men har bestämt mig för att ta nya tag med vikten från och med idag. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...