lördag 7 januari 2012

Rörd och tacksam!

En av deltagarna i Rivstarten, Anna, har startat upp en blogg för sin viktresa. Du hittar den här. Och ett av de första inläggen är en hyllning till Rivstarten. Bara det är ju helt fantastiskt. Jag kan inte nog beskriva hur glad jag är att så många vill delta och att ni gör det med sådant engagemang både i med och motgång.



Men inte nog med det. I slutet av inlägget skriver Anna att hon tycker att jag borde få ett litet Hälso-nobelpris. Jag är så tacksam för de fina orden och de betyder mer för mig än något nobel-pris betyder för de som nu fått ett (riktigt)!

Tack Anna och tack ALLA ni andra som deltar och peppar varandra, via era bloggar och i vår FB-grupp! Jag önskar att vi alla lyckas nå våra mål och få ett hälsosammare liv av bara farten.
Kram och pepp denna lördag - som känns lite som en söndag!

2 kommentarer:

  1. Det är utan tvekan glädjen i att blogga - när andra hör av sig och berättar hur man lyckats eller blivit motiverad av att läsa ens inlägg.

    SvaraRadera
  2. Håller med! Du är värd ett finfint hälsopris
    :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...