torsdag 19 januari 2012

Minns ni kräket?

Hon jag skrev om igår. Anna. Min chef. Som detoxar. Och laddar för Thailandsresa. Och som syndade med en banansockerkaksbit igår.
Hon som skrev detta inlägget där hon var lite ledsen över att hon inte hade någon som var på henne om att vara sund och inte äta godis när hon inte har sin PT längre.

Nu har hon det!
För app app app Malmis. Titta vad som hände när Bittan på webben bjöd på tårta idag.
Jag tackar iOS 5 för snabbknappen till kameran och bjuder på följande kavalkad.




Nu ska jag i rättvisans namn berätta att det ryktas att tårbiten står kvar orörd någonstans på redaktionen! Stämmer det så ser jag mitt självutnämnda uppdrag som PT eller i alla fall härjare på Anna när hon äter onyttigt som utfört för idag. 
Den som lever får se :-)

5 kommentarer:

  1. haha, mycket gott på jobbet att motstå... ojuste!! ;)

    SvaraRadera
  2. Du din lilla, lilla...

    Jag ställde tårtbiten på Josefines plats. Rörde inte ens den gröna grädden. Petade inte ens på den.

    Vad skulle jag göra utan dig på jobbet. Äta tårta varannan dag antagligen. :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...